Українська мова 2 клас Урок № 45
Тема: Оповідання. Передбачення. Заголовок.
Зміст уроку
І. Вступна частина
Щоденні 5 «Читання для себе» (Слайд 2) • Обираю книгу.
• Обираю місце.
• Читаю 3 хвилини.
• Збираємось у коло.
• Обговорюємо прочитане
ІІ. Основна частина
1. Введення в тему (Слайд 3)
Робота в малих групах (парах чи трійках)
Вправа «Пазли по колу»
- Кожна група отримує конверт з пазлами. По команді всі починають складати малюнок у групі. По сигналу – зупиняються і переходять за годинниковою стрілкою до пазлу іншої групи. І так , декілька разів, доки не будуть складені всі малюнки.
- Що спільного між цими малюнками? (всі супергерої ) - Поясніть значання слова СУПЕРГЕРОЙ.
- А хто такий герой?
- Чим відрізняється герой від супергероя?
Щоденні 5 Робота зі словами. Стіна слів (Слайд 4)
2. Робота в зошиті
- Утворіть слова за зразком: герой-супергерой
Сила, розум, гра.
- Поясніть значення утворених слів.
Хвилинка відпочинку (Слайд 5) «Український гопачок»
https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE
3. Здобуття та поглиблення знань
Робота з підручником (с. 60-61 )
Завдання № 1
Тема і головна думка. Передбачення за заголовком
- Прочитайте заголовок оповідання. Про що буде йти мова у тексті?
- Читаємо оповідання частинами, відповідаємо на запитання та передбачаємо продовження.
- Яка тема та головна думка оповідання «Моя бабуся – супергероїня» - Запропонуйте свій заголовок до цього оповідання.
4. Працюємо самостійно вдома.
Завдання 1-4 (с. 61)
- Виконай одне із завдань (1-4) на вибір.
ІІІ. Заключна частина
Рефлексія. Зворотній зв’язок (Слайд 6)
Вправа «Незакінчена фраза»
- «Я – супергерой, тому що…»
Тема: Оповідання. Передбачення. Заголовок.
Зміст уроку
І. Вступна частина
Щоденні 5 «Читання для себе» (Слайд 2) • Обираю книгу.
• Обираю місце.
• Читаю 3 хвилини.
• Збираємось у коло.
• Обговорюємо прочитане
ІІ. Основна частина
1. Введення в тему (Слайд 3)
Робота в малих групах (парах чи трійках)
Вправа «Пазли по колу»
- Кожна група отримує конверт з пазлами. По команді всі починають складати малюнок у групі. По сигналу – зупиняються і переходять за годинниковою стрілкою до пазлу іншої групи. І так , декілька разів, доки не будуть складені всі малюнки.
- Що спільного між цими малюнками? (всі супергерої ) - Поясніть значання слова СУПЕРГЕРОЙ.
- А хто такий герой?
- Чим відрізняється герой від супергероя?
Щоденні 5 Робота зі словами. Стіна слів (Слайд 4)
2. Робота в зошиті
- Утворіть слова за зразком: герой-супергерой
Сила, розум, гра.
- Поясніть значення утворених слів.
Хвилинка відпочинку (Слайд 5) «Український гопачок»
https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE
3. Здобуття та поглиблення знань
Робота з підручником (с. 60-61 )
Завдання № 1
Тема і головна думка. Передбачення за заголовком
- Прочитайте заголовок оповідання. Про що буде йти мова у тексті?
- Читаємо оповідання частинами, відповідаємо на запитання та передбачаємо продовження.
- Яка тема та головна думка оповідання «Моя бабуся – супергероїня» - Запропонуйте свій заголовок до цього оповідання.
4. Працюємо самостійно вдома.
Завдання 1-4 (с. 61)
- Виконай одне із завдань (1-4) на вибір.
ІІІ. Заключна частина
Рефлексія. Зворотній зв’язок (Слайд 6)
Вправа «Незакінчена фраза»
- «Я – супергерой, тому що…»
Комментариев нет:
Отправить комментарий